февраля 09, 2011

Ինձ կհասկանա ՞ք….

Ինձ կհասկանա ՞ք….
Կգա ՞ մի օր, որ բարդ մաթեմատիկական հերթական խնդիրը կամ այս կամ այն հեղինակի ուսմունքը հասկանալուց առաջ փորձեք մի քիչ էլ ինձ հասկանալ….
Կգա՞ մի օր, որ կարողանամ անկեղծ ասել ամենը ու հասկանալ, որ իմ ամեն ասած բառը օգնում է ավելի հեշտ ընկալել ներաշխարհս…Ինձ արդեն թվում է , որ չէ….. Չգիտեմ, ե ՞ս եմ այդքան բարդ, թե ՞ աշխարհը…. Մի ՞թե դժվար է բառը հասկանալ ոչ թե ուղիղ իմաստով, այլ իմ իմաստով, նայել դրան իմ աչքերով……Դժվար բան ե ՞մ խնդրում…Գուցե ե ՞ս եմ եսասեր…Իսկ միթե եսասեր չեք դուք, որ ամեն ասածս բառից հետո ուղեղում ծրագրերի հաջորդականություն եք մշակում ինձ իսկ վնասելու ու ես հասկանում եմ, որ “Ձեր ամեն ասածը կարող է օգտագործվել Ձեր դեմ” արտահայտությունը միայն հանցագործություն գործած մարդուն չի սպառնում, այլև հասարակ մարդկանցով շրջապատված ամեն մարդու: Գուցե նրանք հասարակ չեն…Չէ հասարակ են, հասարակ ու պարզունակ…երկերեսանի ու անիմաստ....Այս շարքը անվերջ թվարկելի է, բայց չեմ ասում, չէ…թողնում եմ դա Ձեզ…ամենքս էլ նրանց յուրովի ենք կոչում…իսկ երբեմն էլ անգամ բառերն ենք ավելորդ ու ափսոս համարում նրանց բնորոշելու…Ցավն այն է,, որ հենց այդպիսիք են իրենց ամենասրտացավը ներկայացնում…բայց իրականում կան ընկերներ, ում գուցե շաբաթը մեկ անգամ ես տեսնում, բայց նրանք շարունակում են ամենա-ն մնալ……Ամենա-ն չեմ շարունակում…նրանց ես հենց ԱՄԵՆԱ եմ կոչում…Ամենքս էլ այս պահին հիշում ենք նրան կամ նրանց, բայց իրականում չէինք էլ մոռացել, ուղղակի գիտակցությունից ենթագիտակցություն էին անցել, իսկ ուղեղում ու հոգեկանում նրանք մշտական բնակիչ են…Ուզում եմ հենց այս պահին Ձեր կողմից հիշված մարդկանց քանակը շատ լինի…շատ ու իրական…կեղծիք մեզ պետք չէ…..Կեղծիքը “ժամանակավոր” ընկերություն է առաջ բերում….Իսկ հետո “ընկերություն” բառը այլևս չենք օգտագործում այդ երևույթը նկարագրելու…..ու միայն ատելությունն է մնում…կորսված արժեքներ ու ամեն ինչ մոռանալու ցանկություն…Ա~խ, եթե այդ մոռանալն այդքան հեշտ լիներ…
Ու այդպես երևույթների շարք, որոնք ստեղծում են կյանքը` հասկացումից մինչև մոռացում….
Հիմա հասկանա՞նք իրար, թե՞ մոռանանք..
Այս ի՞նչ հարցեր եմ տալիս…
Չէ, բայց ես պատասխանն եմ ուզում…Դեռ չե՞ս կողմնորոշվում…ներիր, դու ինձ պետք չես…միջակություն ես չեմ սիրում…Դու էլ ես հետո ժամանակավոր դառնալու…..իսկ իմ ընկերները մշտական են!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий