февраля 18, 2011

Երկխոսություն սիրո հետ (Շնորհավոր Սուրբ Սարգիս

-Ասա ինձ դու.. քեզ ինչ գույն ներկե՞մ
-Ես դա կարող եմ ասե՞լ
-Այո ընտրիր քո ուզած գույնը գուցե համապատասխանի քեզ…
-Գուցե սպիտա՞կ
-Ոչ.. շա~տ պարզ է դա,դու այդքան պարզ չես…
-Հմմմ..Սև՞
-Այդքան մուգ ու տխուր էլ չես.. համ էլ  թաղում ես ուզում դարձնե՞լ
-Ի՞նչ կասես վարդագույնի մասին
-Չգիտեի,որ սիրում ես Պերիս Հիլտոնին : ամեն դեպքում ոչ ,վարդագույնը թեթև է,իսկ դու ծանր ես..քեզնից հետո տառապում են…
-Աաա ,ես հասկացա մեզ  ինչ է պետք՝ մանուշակագույնն է պետք,ի՞նչ կասես
-Ես հասկանում եմ,որ դու ֆանտաստիկ ես ՎԻՈԼԵՏ խանութի նման ու քեզ համար թանկ են վճարում,բայց ոչ..) ես յասաման չեմ սիրում…
-Կանաչ,հը՞
-Բնություն.. այո ճիշտ ես..բայց ոչ.. ինչու՞ կանաչ.. իհարկե դու նման ես կանաչ բույսերին ու ծառերին,որոնք եթե չլինեին,մենք չէինք ապրի անհրաժեշտ թթվածին չունենալու պատճառով,բայց բույս ու ծաղիկ բոլորս ենք տեսել,իսկ քեզ ՝ ոչ բոլորն են տեսել…
-Նարնջագույն…համաձայնվե՞ս գուցե
-Նարինջով չես գերի  ))
-Գուցե ուզում ես ասել,որ կապույտն է դա՞
-Երկինք՞ .. գուցե… դու հասնում ես մինչև երկինք.. բայց երկնքից ներքև ես բնակվում … մեր սրտերում… կարմիրի մասին չխոսես անգամ..չեմ սիրում այդ գույնը…արյան գույնն է… քեզ համար արյուն թափվում է… բայց դա բարի չէ…)
Եվ այսպես այս խոսակցությունը շարունակվում է տարիներով… բայց միթ՞ե որևէ մեկս կարող ենք ասել,թե սերն ինչ գույն է՞… ամեն մի սիրո գույնն ուրիշ է.. մենք ենք մտածում այն լինելու է թաղման նման,Վիոլետ խանութի նման ֆանտաստիկ, գիշերային ամենահետաքրքիր լուսնի նման նարնջագույն, բուժող կապույտ, թե թեթև,սիրուն ու հեշտ վարդագույնի նման…

Комментариев нет:

Отправить комментарий