февраля 18, 2011

Մուլտֆիլմ..



Չեմ ուզում լինել ես մուլտֆիլմում..ուզում եմ ունենալ սեփական կյանքս…. Չեմ ուզում ես լինել մոխրոտիկը,ու չեմ ուզում ,որ դու լինես արքայազն.. գուցե մի օր կոշիկս կորցնեմ դու գտնես… բայց չեմ ուզում 12-ը լրանալուն պես անպայման լինեմ տանը,ամբողջ օրը գործերի մեջ լինեմ,և չունենամ ժամանակ քեզ նվիրելու… ուզում եմ սեփական պատմությունս…Չեմ ուզում լինել <101 դալմանԾինեց> մուլտից.. ունենալ Կռուելայի նման ծանոթ,որը կխափանի մարդկանց և ոչ միայն մարդկանց կյանքը.. բայց կուզենայի,որ համախմբվելով ստացվեր ամեն ինչ… Չեմ ուզում <Թագավոր-Առյուծ> մուլտը.. կուզեի Ծիմոնի և Պումբայի նման ընկերներ… բայց ես իմ հեղինակային իրավունքներով ԿՅԱՆՔ եմ ուզում ,այլ ոչ մուլտֆիլմ,որտեղ նույնիսկ մեքենայի տակ ընկնելուց հետո ոչինչ չի լինում..այդպես չեմ ուզում,..այդպես չես զգում ոչ մի բանի վեհությունն ու կարևորությունը քեզ համար…Պինոկիոյի նման ցանկանում եմ դառնալ ՄԱՐԴ… մեծատառով..բայց ես դա կանեմ առանց որևէ մեկի օգնության…երբեմն թվում է թե սա ես չեմ ապրում,այլ մեկ ուրիշն է ապրում .. բավական է..թողեք ապրեմ.. ուզում եմ ունենալ սեփական կյանքս..

3 комментария:

  1. Երանի բոլորն էլ դա գիտակցեն....Այդ դեպքում ամեն ինչ կլինի հետաքրքիր ու գեղեցիկ.....(Էլյա :* --->> OffaSoffa)

    ОтветитьУдалить
  2. ԷլյուՇկա ապլես :* գլուխ բերեցիր :)

    ОтветитьУдалить
  3. Քո շնորհիվ գլուխ բերեցի Սոֆ :*

    ОтветитьУдалить